Shrap-Drakers Fishing Forum
Spining na suma
#1
Wędka będzie miała za zadanie poławiać wiślane sumy z brzegu, przynęta - głównie wobki. Nie mam doświadczenia w tej dziedzinie także własne propozycje i spostrzeżenia mile widziane.

Pytanie:
- czy ktoś z Was macał i może się wypowiedzieć na temat Shimano BEASTMASTER AX SILURUS ??
- czy takimi kijkami da się możliwie daleko zarzucić wobka?
Odpowiedz
#2
Polecam lekturę sierpniowego WŚ. Temat omówiony dosyć szczegółowo przez osobę która ma spore doświadczenie.

beastmastery z pierwszej serii były zajebiście mocne, tylko ciężkie niestety. takie "gniotsia nie łamiotsa" Usmiech. dla mnie osobiście ten kij ma swój urok.
Odpowiedz
#3
(05-09-2012, 19:46)Peter napisał(a): Polecam lekturę sierpniowego WŚ. Temat omówiony dosyć szczegółowo przez osobę która ma spore doświadczenie.

beastmastery z pierwszej serii były zajebiście mocne, tylko ciężkie niestety. takie "gniotsia nie łamiotsa" Usmiech. dla mnie osobiście ten kij ma swój urok.

Najnowsze Beastmastery (CX) też spokojnie dają radę a są sporo lżejsze. Wersja XH (do 100g) spokojnie sprawdzą się do połowów z brzegu, mimo jednostopkowych przelotek.
---
Pozdrawiam,
Grzesiek
Odpowiedz
#4
(05-09-2012, 18:23)pioo napisał(a): Wędka będzie miała za zadanie poławiać wiślane sumy z brzegu, przynęta - głównie wobki. Nie mam doświadczenia w tej dziedzinie także własne propozycje i spostrzeżenia mile widziane.

Pytanie:
- czy ktoś z Was macał i może się wypowiedzieć na temat Shimano BEASTMASTER AX SILURUS ??
- czy takimi kijkami da się możliwie daleko zarzucić wobka?

Mam takiego best- mastera 300cm i do 100gram, niestety nie znam symboli, ale użytkuje go już ze cztery lata, i faktycznie; ma moc. Spokojnie radzi sobie z wobkami po 60gram, i na PP 0,32 naprawdę nieźle mi latają.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Gruntówka na suma bysior 7 10.730 08-04-2015, 17:54
Ostatni post: bysior