Shrap-Drakers Fishing Forum
Wisła- WARSZAWA- ŁOWISKA - pytanie?
#1
Witam.

Sezon majowy rozpoczęty, ciągnie i kusi zabrać sprzęt i jechać na ryby, lecz mam mały problem. Studiuję w Warszawie, nie mam pojęcia gdzie tutaj można połowić, wszstkie moje dotychczasowe wyprawy wędkarskie odbywały się w rodzinnych stronach. głównie interesują mnie miejsca spiningowe. może ktoś polecić jakieś miejsca do spiningowania? najlepiej w okolicach Warszawy (do 50 km) lub w samej Warszawie jeśli takowe są.


P.s jestem nowym użytkownikiem , nie wiem czy post w odpowiednim miejscu.
z góry dziękuje za odpowiedź
Pozdrawiam
Odpowiedz
#2
Co prawda ja akurat na Wiśle nie łowię, ale.... http://shrap-drakers.pl/forum/thread-3385-post-76935.html#pid76935

znajdziesz tam mnóstwo informacji Usmiech

Zapraszamy do wątku Witam się Oczko
Odpowiedz
#3
(09-05-2014, 18:19)wilqu napisał(a): Witam.

Sezon majowy rozpoczęty, ciągnie i kusi zabrać sprzęt i jechać na ryby, lecz mam mały problem. Studiuję w Warszawie, nie mam pojęcia gdzie tutaj można połowić, wszstkie moje dotychczasowe wyprawy wędkarskie odbywały się w rodzinnych stronach. głównie interesują mnie miejsca spiningowe. może ktoś polecić jakieś miejsca do spiningowania? najlepiej w okolicach Warszawy (do 50 km) lub w samej Warszawie jeśli takowe są.


P.s jestem nowym użytkownikiem , nie wiem czy post w odpowiednim miejscu.
z góry dziękuje za odpowiedź
Pozdrawiam

kolego jest takie jedno miejsce, dzieli Warszawę na pół a nazywa się Wisła Oczko
Odpowiedz
#4
(09-05-2014, 21:15)sajdol napisał(a):
(09-05-2014, 18:19)wilqu napisał(a): Witam.