Liczba postów: 252
Liczba wątków: 1
Dołączył: 19-02-2009
Reputacja:
2
Specjalizacja: Spinning
Miejscowość: Warszawa
Krystek , kiedyś miałem taki sam problem w innym starym silniku , opisze na czym polegał :
Po złałożeniu nowego wirnika , i uszczelek, woda ciekła kolumną a nie z otworu z którego powinna , silnik się grzał, przyczyna była taka:
od obudowy pompy wody w stopie ( tam gdzie gumowy wirnik impeler) odchodziła rurka z gumową przejściówką która powinna trafiać do rurki idącej na górę silnika doprowadzając tam wodę , przy montażu ta gumowa przejściówka zsuneła się i woda była pompowana w kolunę i ciekła wszystkimi mozliwymi miejscami tylko nie tam z gdzie powinna, to była przyczyna.
Nie wiem czy u Ciebie układ chłodzenia jest taki sam ale przypuszczam że to ten problem.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: 25-03-2013
Reputacja:
0
Kolego pompę wody masz przed skrzynią biegów i wirnik pompy wodnej kręci się w jedna stronę .
Witam kolegów.
Mam problem z YAMAHĄ 6km z 2012r 4-sów. Zauważyłem, że za każdym razem gdy gaszę silnik na wodzie pojawia się plama (oleju) zdjąłem czapę i zobaczyłem, że gdzieś cieknie olej. po ok 30m/h pływania dolałem 50ml. A ogólnie mieści się 600ml. Wytarłem wszytko do zera tak aby silnik w środku był suchy , korek dokręcony i znów po ok 5 godzinach trolingowania zdjąłem czapę. Znów pojawia się olej. Nie wiem skąd może być wyciek ale wydaje mi się , że gdzies z "góry " silnika. ktoś ma może wiedzę skąd "olej cieknie". Czy Konieczna jest wizyta w serwisie ?.
Liczba postów: 133
Liczba wątków: 0
Dołączył: 18-09-2012
Reputacja:
0
Specjalizacja: spining
Łowiska: Zalew Zegrzyński
Miejscowość: Warszawa
A nie przesadziłeś przypadkiem z poziomem ? 1 do 2 cm na bagnecie to max, inaczej będzie wywalać.
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 1
Dołączył: 19-02-2009
Reputacja:
2
Specjalizacja: Spinning
Miejscowość: Warszawa
Ten konkretny model silnika można przewozić na lewej i prawej stronie, mam taki sam silnik w zeszłym roku pracował bez zarzutu cały sezon , zero jakichkolwiek wycieków , coś musi być nie tak, jeśli poziom oleju jest prawidłowy to zrób tak jak Hubert napisał , patrz po prostu skąd ten olej leci , musi być coś widać.
Liczba postów: 59
Liczba wątków: 0
Dołączył: 28-09-2013
Reputacja:
0
Specjalizacja: spining
Łowiska: Kanały i rzeki Holandii
Miejscowość: Holandia
Witam!
Mam problem z silnikem Mercury 4km 2T.
Pożyczyłem silnik po czym oddano mi go niesprawnego. Nie działa manetka od biegów. silnik został na biegu i nie można zmienić go na jałowy bądź na wsteczny. Bliższe okoliczności tego jak to się stało nie są mi znane. podobno stało sie to między jednym a drugim pływaniem ale coś czuję że nie mówią mi prawdy. Czy jest w stanie ktoś pomóc w tym temacie? Od czego zacząć bo ja jestem zielony a i do serwisu nie bardzo mam jak i gdzie go oddać.
Z góry dzięki za pomoc!
Liczba postów: 1.599
Liczba wątków: 0
Dołączył: 30-11-2009
Reputacja:
0
Specjalizacja: spinning
Łowiska: tam gdzie przyroda obdarza odpoczynkiem
Miejscowość: Warszawa
Sprawdz czy jest sprawny popychacz zmiany biegu w kolumnie