Wędkarstwo Moją Pasją!

Najnowsze artykuły, opowiadania i newsy

Artykuły / Z życia Drakersa

Zlot nad Wkrą 2014 - zaproszenie

W tym sezonie na tradycyjny już na naszym portalu Zlot nad Wkrą zapraszamy Was 12 kwietnia do miejscowości Borkowo. Odpadną szczupaki i bolenie ale w zamian za to będziemy mieli więcej czasu na posiedzenie przy grillu i wymianę wędkarskich doświadczeń!

Autor: bysior, opublikowano 2014-03-26 15:20:43

Artykuły

Rekordowe Targi Rybomania 2014!

Tegoroczna edycja tragów Rybomania zakończyła się wspaniałym sukcesem. Potwierdzają to liczby: 24 000 zwiedzających, ponad 150 wystawców, 11 000 m2 ekspozycji, na których zobaczyć można było przeszło 600 marek wędkarskich.

Autor: bysior, opublikowano 2014-02-24 12:20:02

Hauki czyli szczupak po Fińsku. Finlandia 2013 cz. II

Drugi tydzień w Finlandii był zupełnie inny niż pierwszy turnus. Poczynając od ekipy, poprzez techniki łowienia i same łowiska, na pogodzie kończąc. Po wyjeździe chłopaków z pierwszego turnusu, nad nasze urokliwe jezioro zawitała szóstka wędkarzy. Szczerze mówiąc byłem bardzo ciekawy tego tygodnia. Przekrój...

Autor: Robson, opublikowano 2014-02-13 10:01:48

Artykuły / Relacje z zawodów

Podlodowe Mistrzostwa Koła nr 1 Pułtusk

W dniu 02.02.2014 o godzinie 8:00 na wyrobisku pożwirowym w miejscowości Grabówiec odbyły się zawody w wędkarstwie podlodowym o Mistrzostwa Koła nr 1 w Pułtusku. Liczba zawodników nie dopisała, ryby brały bardzo chimerycznie i sztuką było wydłubać z pod tafli lodu przyzwoitego okonia.

Autor: viking, opublikowano 2014-02-03 08:39:41

Bezpieczeństwo na lodzie

Silne mrozy skuły już wiele wód na terenie naszego kraju, co oznacza, że wielu wędkarzy odkurzy podlodowe wędki i wyruszy na lód. O czym trzeba pamiętać i co trzeba wiedzieć, żeby bezpiecznie łowić na lodzie?

Autor: bysior, opublikowano 2014-01-26 08:59:41

Podsumowanie sezonu 2013

Jak obiecałem, tak robię! Po raz kolejny piszę dla Was małe podsumowanko poprzedniego sezonu. Na wstępie dodam, że piszę teksty tylko na tym forum. Dlaczego? Ponieważ to jedyne forum, które znam, na którym nie ma tyle zazdrości i złośliwości. Moje odczucia, do Was, ludzi tu piszących są wyłącznie pozytywne, nic dodać...

Autor: chojny83, opublikowano 2014-01-13 20:40:57

Warsztaty Muchowe w Pułtusku

11 stycznia w siedzibie Okręgu Ciechanowskiego Polskiego Związku Wędkarskiego odbyły się warsztaty muchowe zorganizowane przez Dyrektora Okręgu Adama Giereja i Darka Płochockiego. Od godziny 11 liczne grono wędkarzy zafascynowanych metodą muchową kręciło przeróżne muszki i wymieniało się doświadczeniami.

Autor: bysior, opublikowano 2014-01-13 19:40:47

Artykuły / Sprzęt

II Targi Sprzętu Karpiowego Świdnik 2014

W sobotę odbyły się II targi sprzętu karpiowego w miejscowości Świdnik koło Lublina . Miałem to przyjemność bycia na tych targach wraz z bratem (Waldi-54) i szwagrem Sławomirem. Choć ograniczone one były terenem, jaki zapewne miały do dyspozycji to było naprawdę na co popatrzeć. Co prawda producenci w osobistej formie...

Autor: Kaz, opublikowano 2014-01-12 11:10:19

Artykuły / Opowiadania

Przygoda letniej nocy

Wtem z półdrzemki wyrwał go dźwięk dzwonka. Momentalnie zerwał się na nogi i jednym susem znalazł się przy wędce. Zawiesił wzrok na szpuli kołowrotka i wstrzymał oddech. Czas jakby zwolnił a upływające sekundy wydawały się wiecznością. Kilka sekund szpula stała w miejscu, a potem powoli, powoli zaczęła się...

Autor: niszczu, opublikowano 2014-01-11 18:38:12

Artykuły / Wyprawy wędkarskie

Sumowe polowanie...- przez ciernia do gwiazd.

Pasją mojego życia – oczywiście poza moją wspaniałą rodziną – stało się wiele lat temu wędkarstwo. Dotychczas typowo rekreacyjne, przypadkowe zaczęło nabierać coraz to bardziej charakteru wyczynowego, nastawionego na spotkanie z góry określoną rybą........ Choroba ta zawładnęła mną we wczesnych latach...

Autor: zanderold, opublikowano 2014-01-11 18:28:45

Łososie z wyspy gejzerów

- Chłopaki, organizuję wypad na Islandię. Gejzery, skutery, białe noce, łososie jak kloce. Byłem rok wcześniej, można nałowić się do bólu. Wpadnie paru moich znajomków, będzie ekipa przewodników, wszystko jest zabukowane, może dacie radę dołączyć? Gediminas zabił nam ćwieka, zaczęliśmy drapać się po głowach….

Autor: andrew, opublikowano 2013-12-30 22:04:09

Artykuły / Z życia Drakersa

Pożegnanie Wisły SD 2013

To już jest, można powiedzieć, tradycja. Spotkanie Drakersów nad Wisłą w okresie między Świętami Bożego Narodzenia a Nowym Rokiem. W roku 2013 wypadło to w sobotę, 28 grudnia…

Autor: Paweł, opublikowano 2013-12-29 12:11:08

Popularne "Wyprawy wędkarskie"

Wyprawy wędkarskie

Droga do Ramsdal – czyli Blanek i Kaz jadą na Szkiery św.Anny (1)

Z pewną zazdrością czytałem relacje z zagranicznych wypraw wędkarskich. Gdy chciałem sam się wybrać zawsze coś stawało na przeszkodzie. A...

Drakersi na lodzie. 6 stycznia 2011 r.

Szósty stycznia 2011 roku, święto Trzech Króli. Dzień historyczny z dwóch powodów. Po pierwsze – nagle jest to dzień ustawowo wolny od...

Wyprawy wędkarskie

Szczupaczy Sezon ( Rozpoczęty )

Jak wielu z Was i ja nie mogłem już doczekać się Maja, już od początku kwietnia zerkałem w kierunku szczupakowych przynęt, które...

Dzień Wielkiej Ryby

Wczoraj przespacerowałem się po Wiśle w poszukiwaniu słonecznych kleni i bolków, ale efekty były marne, choć czas spędzony nad Wisłą -...

Jak wędkowałem w Krainie Trolli

Sognefjord, największy fiord świata, najdłuższy w Norwegii. Znajduje się w okręgu Sogn og Fjordane. Zaczyna się 72 km na północ od Bergen,...

Sposób na troć

Tegoroczna impreza sylwestrowa minęła wyjątkowo szybko i bezstresowo. Od kilku dni czekały już przygotowane przynęty i wykupione jednodniowe...

Z Szalonej punktu widzenia

Moje spotkanie ze Shrap-Drakersami rozpoczęło się pod Auchanem na Modlińskiej... Stamtąd to Rapowska zielona strzała ( Nissan ) pilotowała...

Mazowiecka rzeczka Płonka

Przed chwilą niby się położyłem, a już ten cholerny budzik nieubłagalnie krzyczy - 4.10 !!! Wstaję. Dziś w gronie Shrap-Drakersów po raz...

Piękny październikowy weekend...

Całe lato czekałem na jesień. Jesień, której jeszcze nie dawno specjalnie nie lubiłem. Tym razem od paru już dni gościła na Mazowszu ta...

Powrót na starorzecze

Pikający budzik niespodziewanie pojawia się w strzępach snu. Podnoszę powieki z nadzieją, że może mi się tylko wydaje. Niestety już 8.00....

Popularne "Metody i triki"

Dłubanie w gąszczu

Majowych szczupaków, nawet mimo długo utrzymujących się, wysokich temperatur, raczej nie szukam na ich letnich, rzecznych stanowiskach....

Czas woblera

Podsumowanie roku 2010 nie byłoby kompletne, gdybym nie wspomniał o przynęcie, która na głowę biła w minionym sezonie pozostałe. Woblery,...

Wywiad z firmą Daiwa

Korzystając z Dni Otwartych firmy Daiwa-Cormoran mieliśmy okazję porozmawiać o nowościach sprzętowych przygotowanych na przyszły sezon i...

Trolling - okiem żółtodzioba...

Trolling w ostatnich latach zrobił ogromną furorę wśród wędkarzy. Jest bez wątpienia atrakcyjną alternatywą dla spinningowania. Więc i...

W pogoni za boleniem

Boleń piękną rybą jest. Silną, szybką, przebiegłą! W dużej mierze dzięki tej rybie Rzeka w letnich miesiącach żyje! W moich planach -...

Firma Osko

Pierwszy raz z produktami Osko spotkałem się przy okazji zawodów spinningowych na jednym z jezior Podlasia jakieś 3 lata temu. Wtedy od...

Metody i triki

Okulary Solano czyli jak widzieć lepiej i więcej.

Dawno temu dostałem w prezencie wędkarskie okulary firmy Solano. Było to około 8 lat temu. Na początku używałem ich wyłącznie na rybach,...

Naprawa gum i wobków

Każdy z nas ma jakąś ulubiona "Mega łowną gumę, kilera"... Co zrobić gdy w sklepie jej brak,a ona wygląd jak wrak? Co zrobić z woblerem,...

Hand made dla karpiarza

Trochę z zazdrością patrzyłem na kolegów robiących samodzielnie woblery. O tych robiących samemu wędki nie wspomnę. Niestety nie potrafię...

Jaką żyłkę kupić?

Sezon wędkarski 2008 pomału nam się rozkręca. Z dnia na dzień notujemy wyższe temperatury. Po śniegu zostały wspomnienia. Słońce z dnia...

Popularne "Opowiadania"

Garbaty Staruszek

Każdy z nas słyszał wiele opowieści o pięknych garbusach poławianych przez naszych dziadków, wujków czy znajomych. Ileż to razy...

Ołów i złoto

Zanurzam koniuszki palców w wartkiej wodzie. Brrrr... ale zimna! A przecież to dopiero październik. Spoglądam nad siebie – niebo sine,...

Lodowa Drużyna Pierścienia.

Gdy dla większości z wędkarzy zima jest swoistym odpoczynkiem od uprawiania swojej pasji, czasem refleksji nad tym co było i planami na nowy...

Chełmskie łowisko pstrągowe

Bardzo się ucieszyłem na wieść iż władze Okręgu szykują dla nas wędkarzy łowisko z Pstrągiem Tęczowym. Potem dowiedziałem się że do...

Meta

Nie było w historii naszego kraju tylu powodzi i wezbrań rzek, co w minionym sezonie. Kogo to wina, wszyscy wiemy, a jak nie to zapraszam do...

Moje spotkanie z granicznym Bugiem

Lat temu to było kilka. Rok 2005. Już od dawna z ogromnym zaciekawieniem wczytywałem się we wszystkie artykuły i publikacje na temat...

Karp wyczarowany ze snu

Dawno temu, w czasach ery Encho, w klasztorze Miidera, żył mnich imieniem Kogi. Zdobył sławę tym, że z talentem malował obrazy. Ale...

Wyjedzone leszcze i wypadek przy pracy

Człowiek uczy się całe życie. Z każdym dniem zyskujemy nowe doświadczenia. Podobnie ma się to z wędkarstwem. Z każdym wypadem nad wodę...

Wrześniowe Mazury ...

Tą trasą jechałem pierwszy raz w życiu. Zastanawiałem się gdzie jedziemy, ale wózek, wanienka i leżaczek, które jechały razem z nami...

Dziadek znad Wkry...

„Wyposzczony wędkarsko” maszerowałem w kierunku rzeki. Czerwcowy poranek smyrał mnie po policzkach swoją rześkością. Dłonie leciutko...

Popularne artykuły wędkarskie

Wyprawy wędkarskie

Młodzi nad wodą czyli jak stary dostał baty od młodzika

Planowałem wyjazd na weekend od dłuższego czasu. Kierunek północne jeziora. W piątek...

Powrót na stare śmieci

Chyba każdy z Nas wędkarzy ma swoje łowisko, na którym kiedyś zaczynał swoją przygodę z...

Metrowy Narwianiec

Pobudka. Jeszcze ciemno. Szybka kawka, bo w sumie już powinno mnie tu nie być. Co z tego, kiedy...

Ostatnio wiadomości na forum

Ostatnio komentowane teksty

Spływ Bugiem Kamieńczyk-Wyszków

skomenował: szymkk2

O kurczątko ! Moje najbliższe strony Usmiech ...

skomenował: bysior

"Pod moim czujnym okiem" - czyli jak ktoś poplącze coś to będzie miał dwie kary: jedną rozplątać supełek Oczko a na drugą coś wymyślimy ciekawego figielek.gif ...

skomenował: rapa

Z tym plątaniem to bym się tak nie zapędzał ponieważ dostałem tylko jedną szpulkę plecionki do testów za to kijek i multik pierwsza klasa więc na pewno będzie można poćwiczyć i nauczyć się rzucać pod ...

skomenował: jalek

Super - dzięki Bysior ...

skomenował: bysior

Jalek już załatwione - raz czapka i raz koszulka Usmiech ...

skomenował: jalek

XXL by mi pasowało. Jeżeli nie uda sie cos wygospodarować to chętnie skorzystam z twojej oferty Usmiech dzieki za propozycję. Pozdrawiam ...

skomenował: Bucek

Jalek gdyby co pasowała na Ciebie xxl to jedną mogę odsprzedać po koleżeńsku Kotek ...

Popularne artykuły wędkarskie

Relacje z zawodów

V Puchar Shrap-Drakers

W sobotę 2 czerwca 2012 nad rzeką Narew w Pułtusku odbyły się zawody spinningowe o V Puchar...

Zew Morza

Po godzinie byłem spakowany. Wezwałem taksówkę. U Maćka zameldowałem się kwadrans przed...

Moje francuskie brzany

Zaproszenie na ryby nad rzekę Seine brzmi egzotycznie. Ale to po prostu Sekwana, druga, co do...

Osób online: 87. Zalogowanych Shrap-Drakersów: 1 i 86 Gości.