Shrap Drakers Fishing - Forum
Dragon Striker PRO
Wieści znad Narwi
#81
I jak tam @spining? Byłeś?
Odpowiedz
#82
Wczoraj w końcu udało mi się złowić coś konkretniejszego.
Trafił się wieczorem 66 cm na Cannibala.
Dziś w tym samym miejscu 48 cm.
   
[-] 2 użytkownicy Lubię to post bogunow:
  • bysior (06-17-2020 06:43), pawcio (07-11-2020 04:59)
Odpowiedz
#83
(16-06-2020, 19:39)bysior napisał(a): I jak tam @spining? Byłeś?

Byłem, rzucałem brania nie mialem. Kumpel tak samo. Woda niespecjalnie żyła. 
Ale jeszcze tam wrócę ... Oczko
Odpowiedz
#84
@spining - czyli tak jak większość na Narwi  ROTFL 

@bogunow - gratulacje Usmiech Fajne zdjęcie  Aparat

Ja wczoraj nie byłem, dzisiaj wystartuję z małymi woblerami na klenia/okonka i albo z drugą wędka na sumka, albo na bolenia/sandacza - jeszcze nie zdecydowałem Usmiech
Odpowiedz
#85
(17-06-2020, 05:45)bysior napisał(a): @spining - czyli tak jak większość na Narwi  ROTFL 

@bogunow - gratulacje Usmiech Fajne zdjęcie  Aparat

Ja wczoraj nie byłem, dzisiaj wystartuję z małymi woblerami na klenia/okonka i albo z drugą wędka na sumka, albo na bolenia/sandacza - jeszcze nie zdecydowałem Usmiech
Na to wyglada.
Połamania!  Usmiech
Odpowiedz
#86
I dzisiaj ryb nie będzie bo burze i leje... ale za to mój młynek na sandacze jest już w drodze z serwisu, więc w przerwach między okonkami się popłynie z raz czy dwa Oczko

   
Odpowiedz
#87
(16-06-2020, 23:29)bogunow napisał(a): Wczoraj w końcu udało mi się złowić coś konkretniejszego.
Trafił się wieczorem 66 cm na Cannibala.
Dziś w tym samym miejscu 48 cm.

Graty. Ładny  Usmiech

Dziś nad Wawą w sumie 3 burze. Widać znowu formujące sie kowadło. Może 4 bedzie??
Odpowiedz
#88
Tutaj przeszło i przestało padać, poczekam do 20.00 jak się nic nie wydarzy to na szybkości wyskoczę jeszcze na chwilę, chociaż im bliżej wieczora to mniej mi się chce  ROTFL
Odpowiedz
#89
Okonków ciąg dalszy, na zdjęciu największy Usmiech

   
[-] 1 użytkownik polubił post bysior:
  • pawcio (07-11-2020 05:01)
Odpowiedz
#90
(18-06-2020, 17:14)bysior napisał(a): Okonków ciąg dalszy, na zdjęciu największy Usmiech

Piękne są te narwiańskie okonie. Ile miał?  Tak myślę o sobocie Oczko bo za tydzoen w.sobote to juz bede na Mazurach całe 9 dni Usmiech
Odpowiedz




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wieści znad Bugu 2020 Artur Z. 22 1.805 03-07-2020, 18:22
Ostatni post: bysior
  Wieści z nad WKRY Lecek 4 757 08-06-2020, 08:51
Ostatni post: Lecek


Shrap-Drakers.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone © 2020.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki.

Polskie tłumaczenie © 2007-2020 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2020 MyBB Group, theme by VIKINGSOFT.

Projekt i realizacja: VIKINGSOFT