Shrap Drakers Fishing - Forum
Artykuły które warto przeczytać!

IMAX AquaBreath Floatation Suit

IMAX - Kombinezon na rzekę, na morze i na lód!

Killerów trzech

Na co łowić na jesieni?

Sandacze na jesieni?

Kilka sandaczowych spotrzeżeń - nie tylko jesiennych

Autoportret z rybą

Jak dobrze zrobić wędkarskie selfie!?

Czas woblera

Łowienie na lekko!

Małym pontonem...

... po wielkiej mazowieckiej wiśle!

Kobieta z sandaczami

Czyli babskiego wędkowania początki!

3D BLEAK PADDLE TAIL

KILLER ze stajni SAVAGE GEAR

Team Dragon 2,75m, Medium-Fast, 3-14g

Czy zasługuje na miano jaziowo-kleniowego klasyka?

DRAGON NANO CORE X4

Cena i jakość za jednym zacięciem!

Wieści znad Narwi
(25-10-2017, 09:26)bysior napisał(a): Ech... az się czasami odechciewa chodzić nad wodę... zimniej trochę się zrobiło może się ruszą...  Dodgy

Niestety powoli trzeba się pogodzić z tym, że nadchodzi koniec sezonu gruntowego. Jakby jeszcze w listopadzie były w miarę ciepłe i bezwietrzne dni to może, może...
Odpowiedz
Nocny przyłów Usmiechnagroda za łapanie w deszczu hehe Usmiech 
   
Odpowiedz
Ja na sandacze jestem za cienki bolek więc ćwiczę szczupaki. We wtorek komplecik 75cm i 55cm, dzisiaj jeden wymiarowy 58cm i 2 niewymiarowe. Poza tym 3 spady i kilka brań. Jest nieźle, choć okazów brak. Biggrin

   

   

   
Odpowiedz
No Panowie, fajnie ryby pooglądać, coś zaczyna się dziać Usmiech  Brawo Plany weekendowe nad wodą? Ja jutro do razu z roboty atakuję do portu i siedzę do oporu Usmiech
Odpowiedz
Pawello fajne te szczupaki. Dobrze, że się dzieje coś na tym odcinku.

Ja miałem ruszyć w sobotę, ale jak widzę prognozy pogody to się odechciewa Smutny
Odpowiedz
...dawno mnie tutaj nie było ;-) ... to prawda, dzieje sie trochę na narwi ale tylko dla wytrwałych i obserwujących wodę od z góry i od środka:-)  ... warto zostać po zmroku nawet dłużej niż godzinę/dwieOczko

   

   


   
Odpowiedz
U Ciebie działo się dużo więcej niż u mnie Zander Usmiech Ja popłynąłem dzisiaj rano, woda znowu podskoczyła, ledwo się do łódki dostałem. Popłynąłem na dwie miejscówki - jedna płytka i jedna głęboka. Kontaktu z rybą nie zanotowałem, ale fajnie posiedzieć nad wodą w typowo już jesienną pogodę Usmiech

       

Woda idzie w górę, musiałem przestawić łódkę w porcie, bo prawie cały już zalany...

   
Odpowiedz
... widzisz bysior tak sie nadziało z moimi rybami, że mi łódkę ukradli z tego wszystkiego ... bleeeeee tfeeee ... sezon bede konczył na pychówce ...
Odpowiedz
Jak to w życiu, raz z tarczą raz na tarczy... dobrze że jeszcze pychówkę masz - ale osobiście ja już tracę nadzieję na jakieś spektakularne zakończenie sezonu. Do tego orkany kurde i leje...
Odpowiedz
(30-10-2017, 06:10)bysior napisał(a):  osobiście ja już tracę nadzieję na jakieś spektakularne zakończenie sezonu. Do tego orkany kurde i leje...

Bo musisz zmienić taktykę - gruntówka, fileciki, wątróbka, robactwo. Toż to idealne warunki na miętusa Oczko

Zander brawa za rybki Oklasky
Odpowiedz





Shrap-Drakers.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone © 2017.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki.

Polskie tłumaczenie © 2007-2017 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group, theme by VIKINGSOFT.

Projekt i realizacja: VIKINGSOFT