Shrap-Drakers Fishing Forum
Namiot 4 osobowy
#1
Co byście moi drodzy polecili do 300-400zł z namiotów, gdyż urlop tuż tuż, a planuję wypad z moimi dziewczynami w dziewicze rejony nadwiślańskie i muszę zakupić coś, co wytrzyma deszcz, burze i inne tego typu zjawiska. Jaka wartość słupa cieczy daje już satysfakcję i pewność, że nie przemoczy nam d... Czy w ogóle jest sens zaufać firmom czy nie lepiej kupić zwykłą 4 i dokupić najzwyklejsza plandekę do przykrycia w razie co.
Doradźcie coś, bo jestem zielony Usmiech
Życie zaczyna się nad Wisłą Oczko
Odpowiedz
#2
Jedz Tomku do decathlonu tam na pewno coś wybierzesz
Odpowiedz
#3
Paweł, z wyborem ok, ale czy mój tok rozumowania jest ok. Czy namiot charakteryzujący się parametrem wytrzymałościowym np. 3000mm słupa cieczy nacisku na powierzchnię 1cm2 daje ochronę na np. nocną burzę z deszczem, bądź długotrwały opad. Wiesz, w sklepie, to wcisną każdy namiot, jeżeli widzą, że człowiek nie kumaty w tym temacie. Najlepsze info jest z pola bitwy Haha
Życie zaczyna się nad Wisłą Oczko
Odpowiedz
#4
Większość namiotów obecnie ma stelaż z włókna szklanego. Dosyć to wygodne, ale po dłuższym użytkowaniu i kilku wichurach (tych bym się obawiał, a nie deszczu) może ci się przydarzyć pęknięcie i przebicie powłok. Mieliśmy taki numer z Kaz-em. Druga sprawa to przy tej cenie będziesz miał w namiocie pewnie same szpilki. Wichura i wszystko fruwa. Reasumując ja bym większą uwagę zwracał na wiatr niż na deszcz. Folia do malowania z Praktikera uchroni cię przed deszczem, a kilkuminutowa nawałnica może porwać ci namiot na strzępy.
Odpowiedz
#5
Aż tak źle myślę, że nie będzie. Planuję go jakoś dodatkowo zabezpieczyć przed takimi zdarzeniami, a w razie niebezpieczeństwa obok będzie stała moja Asterka Usmiech