Shrap-Drakers Fishing Forum
sum na feedera?
#1
Nocna zasiadka z feederami nad Wisłą.
Co się wtedy łowi? Wiadomo - leszcze, krąpie, czasem brzany, certy, świnki....a czasem trafi się i wąsacz.
Mnie do tej pory niewymiarowe....nie mam do nich szczęścia. Planuję jednak zmienić ten smutny stan rzeczy...
Istnieje jednak problem - otóż niecierpię się nudzić, lubię mieć częste brania, jak nic nie dzieje się przez godzinę (nie dotyczy spinningu) to senność mnie dopada. Taka wredna, paskudna i podstępna. A to przecież ma być miła, relaksująca zasiadka, a nie zapasy z opadającymi na oczy powiekami.

Rozwiązanie, na temat którego chciałbym usłyszeć Wasze opinie wygląda następująco:
-dwa ciężkie (do 250 gramów masa rzutowa) feedery o jak najsolidniejszej konstrukcji
-plecionka z przyponem z grubej żyłki (nie mam doświadczenia z sumami, ale przetarcie żyłki ponoć sprawia im trudność, prawda?)
-haczyk pod 4 dendrobeny, koszyczek z zanętą do feedera

Oprócz czepiających sie niewymiarowych sumków zakładam, że raczą zaszczycić mnie swoim zainteresowaniem leszcze, brzany i co tam jeszcze będzie chętne. A w przypadku brania wąsacza nie powiniennem być bezradny...

Waszym zdaniem takie podejście do tematu będzie się sprawdzać?

Wprawdzie jak coś jest do wszystkiego, to na ogół jest do niczego...ale w końcu jakiś złoty środek musi być...


pozdrawiam
Night Walker
Tylko w milczeniu słowo,
Tylko w umieraniu życie,
Na jasnym niebie jasny jest lot sokoła.
Odpowiedz
#2
Masa rzutowa do 250 gram, to juz mozna rzucac kowadlem. A sa wogole tak ciezkie feedery? Ale jak na taka gramature rzutowa, to juz chyba lepiej kupic wedzisko surfcastingowe. Sa dluzsze od feederow i mozna nimi rzucac na olbrzymie odleglosci.
Odpowiedz
#3
W zeszlym roku rozważałem coś takiego na moj kawałek rzeki kij surf 4m do 250g na suma. Jak sie uda a nic nie stoi na przeszkodzie w lipcu bedzie juz coś wiadomo Usmiech
Odpowiedz
#4
Sum na feedera - dla mnie mija się z celem. Jak to się mówi, albo rybki, albo akwarium.