Shrap-Drakers Fishing Forum
Części do Hondy BF75 (7.5 KM)
#1
Koledzy mam pytanie, gdzie mogę kupić części do w/w silnika ?
W necie jakoś nie moglem znaleźćSmutny Paliwo dostaje się do oleju ( czuć wyraźnie zapach benzyny w oleju i wzrasta jego poziom ) i podejrzewam pompkę paliwa ale gdzie ją teraz dostać do takiego leciwego motorka ?
Napiszę jeszcze,że silnik dobrze pali, płynnie wchodzi na obroty tylko tak ostatnio z tym paliwem mam kłopotSmutny Pozdrawiam i czekam na wszelkie wskazówki.
Odpowiedz
#2
Nie wiem co ma wspólnego pompka paliwowa z paliwem w oleju Mysli, bo samo paliwo w oleju jest najczęściej oznaką zużycia pierścieni.

Tak czy inaczej nie pływaj na tak rozrzedzonym oleju bo do nowych pierścieni dojdzie Ci jeszcze tuleja czy tam szlif cylindra choć myślę że i tak bez tego się nie obejdzie.

A, może na koniec dopiszę że ja się nie znam na takich silnikach a mam tylko mgliste pojęcie z grzebania przy samochodach Oczko. Nie mniej pierwsze co bym zrobił to zaczął od pierścieni i sprawdzenia stanu tłoka z pierścieniami.
Odpowiedz
#3
(25-05-2015, 17:14)Marcin napisał(a): Nie wiem co ma wspólnego pompka paliwowa z paliwem w oleju Mysli, bo samo paliwo w oleju jest najczęściej oznaką zużycia pierścieni.

Tak czy inaczej nie pływaj na tak rozrzedzonym oleju bo do nowych pierścieni dojdzie Ci jeszcze tuleja czy tam szlif cylindra choć myślę że i tak bez tego się nie obejdzie.

A, może na koniec dopiszę że ja się nie znam na takich silnikach a mam tylko mgliste pojęcie z grzebania przy samochodach Oczko. Nie mniej pierwsze co bym zrobił to zaczął od pierścieni i sprawdzenia stanu tłoka z pierścieniami.
Marcin troszkę masz rację z tymi pierścionkami ale jak pompka będzie miała pękniętą membranę w sobie to też będzie paliwo przeciekało do oleju np. tak jak w starych polonezach
Odpowiedz
#4
(25-05-2015, 20:20)jaco napisał(a):
(25-05-2015, 17:14)Marcin napisał(a): Nie wiem co ma wspólnego pompka paliwowa z paliwem w oleju Mysli, bo samo paliwo w oleju jest najczęściej oznaką zużycia pierścieni.

Tak czy inaczej nie pływaj na tak rozrzedzonym oleju bo do nowych pierścieni dojdzie Ci jeszcze tuleja czy tam szlif cylindra choć myślę że i tak bez tego się nie obejdzie.

A, może na koniec dopiszę że ja się nie znam na takich silnikach a mam tylko mgliste pojęcie z grzebania przy samochodach Oczko. Nie mniej pierwsze co bym zrobił to zaczął od pierścieni i sprawdzenia stanu tłoka z pierścieniami.
Marcin troszkę masz rację z tymi pierścionkami ale jak pompka będzie miała pękniętą membranę w sobie to też będzie paliwo przeciekało do oleju np. tak jak w starych polonezach

Nie jest tak że grawitacyjnie paliwo ze zbiornika opada w gaźnik do momentu zamknięcia dyszy przez pływak i nawet w przypadku przepuszczającej membrany paliwa nie powinno przeciekać w cylinder (muszę zajrzeć w jakiś gaźnik bo błądzę jak dziecko we mgle). Wybrałem takie rozwiązanie bo pisał że odpala normalnie - przy zalewaniu cylindra paliwem przy nieszczelności świeca powinna też być ciągle zalana więc powinien występować problem z odpaleniem
Tak jak pisałem wcześniej, strzelam z odpowiedzią Oczko. W samochodach sprawdzałbym czujniki (temperatury, ssania) czy przez to nie przelewają wtryski, później kompresję i same tłoki z pierścieniami. Niby konstrukcja trudniejsza ale jakoś łatwiej mi to ogarnąć Oczko.


Odpowiedz
#5
Witajcie. Przeczytałem Wasze opinie. Tak zgadza się z tymi pierścieniami, paliwo poszło by przez pierścienie jakby na jedną świecę by nie paliło ale to nie było problemem. Motor jak pisałem spisywał się naprawdę bardzo dobrze, nie brał oleju ani nic z tych rzeczy. Rozebrałem wczoraj pompkę paliwową. Jest ona przymocowana do pokrywy zaworów. Po rozebraniu jej moja pierwsza uwaga padła na membranę. Miała taki biały nalot na stykach pracy membrany. Po oczyszczeniu tego nalotu pod lupą zauważyłem drobne pęknięcia tej gumy na odcinku ok.3 cm a benzyna znajdzie sobie jakoś dziureczkę i będzie sobie leciała do środka. Wcześniej miałem zalane ok. 0.5 l oleju po 5 godz. pływania zrobiło się 0.65 i z benzyną. Tak, że muszę tę membranę wymienić i dopiero sprawdzić czy to było przyczyną. To na razie tyle. Dam znać na forum o wyniku końcowym, teraz czekam na nową już zamówioną membranę. Pozdrawiam.
Odpowiedz
#6
Photo 
Niestety przesyłka przyszła ale od innego modelu i musiałem odesłaćBezradny Szukam już wszędzie na razie bez rezultatówBezradny Kilka fotek przesyłam.
Odpowiedz
#7
Hej!
Pytałeś bezpośrednio w Aries Power? Jest to dealer Honda Marine w Polsce. Może będą mieli części do starych modeli, albo podpowiedzą u kogo można znaleźć daną część.
Wieczorem zapytam jeszcze ojca, może on coś znajdzie u siebie w warsztacie.
Pozdrawiam
Paweł
Odpowiedz
#8
Witajcie. Dzięki Pawcio za chęć pomocy. Już zamówiłem w serwisie Hondy w Szczecinie. Teraz czekam na przesyłkę, która będzie za ok. 5 dni. Pozdrawiam.
Odpowiedz
#9
Wybiegając w przyszłość, podaję link do strony hondy, gdzie można znaleźć wszystkie części Usmiech
http://www.ehonda.pl/
Odpowiedz
#10
Witajcie. Już zamontowałem tę membranę i jestem po próbnym dwu godzinnym pływaniuUsmiech Jak na razie wszystko w porządku, nie ma benzyny w olejuUsmiech No cóż do następnego pisania. Pozdrawiam.
Odpowiedz





Shrap-Drakers.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki.