Shrap-Drakers Fishing Forum
Kombajn do drukowania i skanowowania. Pomoże ktoś?
#1
Question 
Szukam takiego kombajnu głównie z myślą o dzieciakach i ich pracach domowych, ale dla mnie ważna kwestią będzie drukowanie zdjęć. Nie znam się za bardzo na tych sprzętach. Miałem kiedyś Brothera DCP-145c, ale wylały mi się w nim wkłady w lato, kiedy stał nieużywany 2 tygodnie i poszedł na śmietnik. Denerwowało mnie w nim to, że zbyt często włączał się w nocy do czyszczenia głowicy. Czasem nawet o 2-3 w nocy Wnerw

Dlatego sprzęt którego szukam, dobrze jak by miał opcję wyboru czasów czyszczenia lub choćby czyścić się w normalnych godzinach i nie za często Oczko
Dobrze by było jak by drukarka nie zaprzestawała pracować, kiedy skończy się jeden kolor. No i aby ceny wkładów były przystępne. Sprzęt nie musi być cichy Pfftt
Warunek konieczny to wi-fi, co by nie trzeba było się wpinać pod komputer.
Mogę przeznaczyć na to powiedzmy tak do...Mysli 650zł
Jak już mówiłem, nie znam się, ale w oko wpadł mi CANON Pixma MG7550.
Ktoś może coś doradzić fajnego albo nakierować mnie na słuszne wnioski przy wyborze takiego kombajnu? Oczko
Widoki przyrody są różne w różnych miejscach, prawa przyrody są wszędzie te same.
Odpowiedz
#2
(06-03-2015, 12:19)gtsphinx napisał(a): Szukam takiego kombajnu głównie z myślą o dzieciakach i ich pracach domowych, ale dla mnie ważna kwestią będzie drukowanie zdjęć. Nie znam się za bardzo na tych sprzętach. Miałem kiedyś Brothera DCP-145c, ale wylały mi się w nim wkłady w lato, kiedy stał nieużywany 2 tygodnie i poszedł na śmietnik. Denerwowało mnie w nim to, że zbyt często włączał się w nocy do czyszczenia głowicy. Czasem nawet o 2-3 w nocy Wnerw

Dlatego sprzęt którego szukam, dobrze jak by miał opcję wyboru czasów czyszczenia lub choćby czyścić się w normalnych godzinach i nie za często Oczko
Dobrze by było jak by drukarka nie zaprzestawała pracować, kiedy skończy się jeden kolor. No i aby ceny wkładów były przystępne. Sprzęt nie musi być cichy Pfftt