Shrap-Drakers Fishing Forum
Kilkudniowe nęcenie na grubo...
#1
Urlop zbliża się coraz szybciej, a w tym roku zachciało mi się na jeziorze ponęcić przez kilka dni na grubo. Jestem zielony w temacie nęcenia, a konkretniej nie wiem czym sypać w łowisko, by po tych 3-4 dniach weszła jakaś większa ryba.

Nie pytajcie gdzie chcę nęcić, bo nie chce słuchać, że tam nie ma ryb (bo nie ma Figielek) ja jestem jednak dobrej myśli Oczko. Nie szukam też porady jak gotować ziemniaka na zanętę, bo szukam czegoś na gotowo.

Zależy mi na tym, co warto wrzucić do wody w wytypowane miejsce. W poprzednich latach kupowałem na mazurach kukurydze pakowaną próżniowo. Były to duże paczki jak na zanętę a kuku było gotowe do sypania. Nie pamiętam nazwy ale nie mogę znaleźć w necie nic podobnego. Jest jeszcze gruba zanęta Traper Giant lake, ale może ktoś coś lepszego może polecić.

Wszelkie wskazówki do nęcenia kilkudniowego będą mile widziane. Usmiech
Widoki przyrody są różne w różnych miejscach, prawa przyrody są wszędzie te same.
Odpowiedz
#2
http://sklep.bogdanbarton.pl/pl/zanety-wedkarskie/61-makaron-gotowa-zaneta-przyneta.html

Choć przyznam, że z tą zanętą trzeba po prostu trafić w zbiornik. Stosowałem na dwóch różnych wodach, można powiedzieć, że w identycznym czasie. Na jednej po około tygodniu szał, na drugiej bez rewelacji (być może ja zrobiłem coś nie tak).
Odpowiedz
#3
(09-07-2014, 22:29)gtsphinx napisał(a): Urlop zbliża się coraz szybciej, a w tym roku zachciało mi się na jeziorze ponęcić przez kilka dni na grubo. Jestem zielony w temacie nęcenia, a konkretniej nie wiem czym sypać w łowisko, by po tych 3-4 dniach weszła jakaś większa ryba.

Nie pytajcie gdzie chcę nęcić, bo nie chce słuchać, że tam nie ma ryb (bo nie ma Figielek) ja jestem jednak dobrej myśli Oczko. Nie szukam też porady jak gotować ziemniaka na zanętę, bo szukam czegoś na gotowo.