Shrap-Drakers Fishing Forum
Fotel
#1
Z racji tego że w przysłym sezonie mam zamiar sporo połowić na feederka szukam wygodnego fotela do 200zł. Co możecie polecić w tej cenie bo przyznam że jestem trochę zielony. W tym roku byłem może 3 razy ale korzystałem z pożyczonego "taborecika" i nie jest to rozwiązanie dla mnie Nie
"Czasem więcej uczy cudza głupota niż własny rozsądek"
Odpowiedz
#2
(25-11-2013, 13:49)Bucek napisał(a): Z racji tego że w przysłym sezonie mam zamiar sporo połowić na feederka szukam wygodnego fotela do 200zł. Co możecie polecić w tej cenie bo przyznam że jestem trochę zielony. W tym roku byłem może 3 razy ale korzystałem z pożyczonego "taborecika" i nie jest to rozwiązanie dla mnie Nie

Ja od kilku lat używam taki model "Fotel wędkarski Elektrostatyk F5R ST/P" cena teraz to okololo 200 pln,
jest bardzo wygodny , można plecy regulowac az do poziomu jedyną jego wadą jest jego cieżar , o ile podjedziesz pod sama wodę to ok , ale o ile musisz go nieść to juz trosze kiepsko. Ale mimo wszystko polecam, mi bardzo przypadł do gustu a i kilka razy spałem na nim Usmiech .
Odpowiedz
#3
zdecydowanie Shakespeare bym polecałUsmiech
Odpowiedz
#4
(25-11-2013, 14:12)deedol napisał(a):
(25-11-2013, 13:49)Bucek napisał(a): Z racji tego że w przysłym sezonie mam zamiar sporo połowić na feederka szukam wygodnego fotela do 200zł. Co możecie polecić w tej cenie bo przyznam że jestem trochę zielony. W tym roku byłem może 3 razy ale korzystałem z pożyczonego "taborecika" i nie jest to rozwiązanie dla mnie Nie

Ja od kilku lat używam taki model "Fotel wędkarski Elektrostatyk F5R ST/P" cena teraz to okololo 200 pln,
jest bardzo wygodny , można plecy regulowac az do poziomu jedyną jego wadą jest jego cieżar , o ile podjedziesz pod sama wodę to ok , ale o ile musisz go nieść to juz trosze kiepsko. Ale mimo wszystko polecam, mi bardzo przypadł do gustu a i kilka razy spałem na nim Usmiech .