Shrap-Drakers Fishing Forum
Muchy na bolenie
#1
Ukręciłem ostatnio coś takiego i mam zamiar wypróbowac w najbliższej przyszłości na Narwi.
Materiały to biały marabut,czarny lis,srebrny mylar,czerwona nic.
Jeśli macie jakieś sprawdzone wzory boleniowe to prosił bym o wstawianie zdjęc w tym wątku.Ja jestem jeszcze zielony w tym temacie a myślę,że innym też się przyda.
Odpowiedz
#2
No powiem Ci, że gdybym był boleniem... to bym się drapał w głowę płetwą piersiową i zastanawiał się co to za puchaty cudak Oczko Haha

A tak poważnie to mnie się podoba i jak znam życie, to w 1 rzucie trachniesz bolesława na tego marabuta!
Odpowiedz
#3
Darku kup w pasmanterii wełnę z merynosa. Można to kupić w wielu kolorach. Bardzo tanie i pracuje przy najwolniejszym prowadzeniu. Włosy są długie. Łatwo kręci sie z tego muchy. Do tego oczko 3d troche flaschu. Podobne do włókien polarowych ale delikatniejsze.
Ostatnio chodziłem za boleniami na Wiśle i miałem dwa brania i jedno wyjście. Muchy miałem w stylu tej co dostałeś na zlocie do 15cm. Ale jak się okazało haczyk był za blisko głowy przynęty. Bolenie pięknie szarpały ale raczej za ogon przynęty. Teraz mam wersję z kotwiczką w ogonie.
Odpowiedz
#4
(06-06-2012, 20:45)harp napisał(a): Darku kup w pasmanterii wełnę z merynosa. Można to kupić w wielu kolorach. Bardzo tanie i pracuje przy najwolniejszym prowadzeniu. Włosy są długie. Łatwo kręci sie z tego muchy. Do tego oczko 3d troche flaschu. Podobne do włókien polarowych ale delikatniejsze.
Ostatnio chodziłem za boleniami na Wiśle i miałem dwa brania i jedno wyjście. Muchy miałem w stylu tej co dostałeś na zlocie do 15cm. Ale jak się okazało haczyk był za blisko głowy przynęty. Bolenie pięknie szarpały ale raczej za ogon przynęty. Teraz mam wersję z kotwiczką w ogonie.
Dzięki.Muszę się rozejżeć za pasmanterią w Legionowie. Mocno chłonie wodę taka wełna?Mam wędkę w 6/7 i z mniejszymi strimerkami nie ma problemu ale takiej 15cm to chyba nie ma szans rzucić.Ciekawy pomysł z tą kotwiczką.