Shrap-Drakers Fishing Forum
Silniki zaburtowe - spalinowe (usterki, problemy, naprawa, dobre rady)
#41
Dzięki za pomoc kolego, myślę że dalej już sobie poradzę. Fajnie, że są jeszcze fora gdzie użytkownicy pomagają nowemu bez przywitania się w powitalni, zapoznaniu i nauczeniu się regulaminu na pamięć i napisania minimum 5 postów żeby w ogóle któryś ze starszych userów zauważył, że masz pytanie. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam!
Odpowiedz
#42
Proszę bardzo a przywitać sie tez warto
Odpowiedz
#43
Kolego Bizonik wracam do tego problemu z biegami w mercurym. Próbowałem się dobrać do tej manetki zmiany biegów na górze i niestety nie dałem rady. Masz może wiedzę, jak to zrobić? Jeśli tak to byłbym wdzięczny jeszcze bardziej.
Odpowiedz
#44
Akurat tego silnika nie robilem ale podeślij szczegolowe foty cos poradze
Odpowiedz
#45
Witam. Mam problem z Silnikiem Yamaha 9.9 4 suw .

Mam problem gdy po dłuższym pływaniu na morzu , kiedy spływam do brzegu i wyciągnięciu bagnetu z silnika widzę że dostaje się woda do oleju , wymontowałem silnik posprawdzałem , wyczyściłem i wszystko było dobrze kiedy znowu wybrałem się na morze i po spłynięciu do brzegu wyciągnołem bagnet i znowu jest to samo . Macie jakieś pomysły którędy dostaje się woda do silnika ? Z góry dziękuję za pomoc Oczko
Odpowiedz
#46
A uszczelki dobre?
C & R <center>Stworzony do wędkowania, zmuszony do pracy. <br><br>

www.miedzianaryba.pl

www.miedzianaryba.pl/forum

Odpowiedz
#47
Woda w oleju czyli olej masz koloru majonezu??
Jesli tak to prawdopodobnie uszczelka pod glowica badz pekniety blok silnika
Sprawdz czy nie odkrecily sie sruby pod glowica tylko delikatnie
Odpowiedz
#48
Witam.
Mój silnik to Mercury czterosuw 6KM. Kupiony nowy w 2010 roku w Anglii od dystrybutora (jestem pierwszym właścicielem).
Przy wymianie oleju w spodzinie zauważyłem że olej ma konsystencję majonezu. W silniku wszystko jest OK.
Autoryzowany serwisant w rozmowie telefonicznej stwierdził konieczność zdjęcia pokrywy głowicy silnika i jej plantowania. Dodatkowo zniechęcał mnie do naprawiania ze względu na bardzo wysokie koszty.
Jestem inwalidą i mam problemy z mobilnością więc szukam pomocy w internecie. Wiem że najprościej byłoby jechać na serwis ale z tym nie jest łatwo.

Panowie proszę o pomoc w sprawie. Chętnie porozmawiam z osobą znającą się na naprawach i chcącą podjąć się diagnozy i usunięcia usterki. mój tel.
Ponieważ słabo poruszam się po internecie prosiłbym o kontakt tel.692261285
Pozdrawiam,
Odpowiedz
#49
Na wstępie zaznaczam że się nie znam, ale:
- jeśli jest konsystencja "majonezu" w spodzinie to z silnikiem raczej wszystko OK i problem tkwi w samej spodzinie.
- jako że się nie znam to na początek zdjąłbym śrubę i sprawdził uszczelnienie wałka (musi coś takiego występować)
- drugim miejscem uszczelnianym zależnie od budowy będzie łączenie spodziny z kolumną silnika

Sprawdź te dwa miejsca na początek, budowa silnika zaburtowego jest prosta jak cepa, sprawdzasz uszczelnienia i usuwasz przecieki - w tym roku poskładałem z kumplem silnik przywieziony w worku na śmieci, całkowicie rozkręcony i na dodatek brakowało kilku elementów. Dziwi mnie tylko że dzieje się to w dość nowym silniku Mysli.
Odpowiedz
#50
Podpowie ktoś ile oleju przekłądniowego wchodzi do spodziny w mercury 4hp?
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Naprawa łódki z laminatu Robson 35 50.774 18-08-2016, 15:59
Ostatni post: janek kos
  Silnik Tohatsu 3,5km,naprawa icewin 1 5.813 16-05-2016, 21:17
Ostatni post: bysior
  naprawa silnika kris82 0 3.102 24-03-2014, 17:28
Ostatni post: kris82
  Silnik Zaburtowy naprawa icewin 8 9.128 08-10-2013, 08:38
Ostatni post: psr18gh
  Naprawa pontonu czermin 4 11.138 03-07-2013, 19:57
Ostatni post: Krystek


Shrap-Drakers.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki.