Shrap-Drakers Fishing Forum
Klenio-jazie
#1
Wspaniałe ryby,pięknie walczące,tajemnicze i trudne do złowienie,a szczególnie kleń.Nie mam zbyt dużego doświadczenia w połowie tych rybek.Zawsze są przyłowem.W tym sezonie postanowiłem nauczyć ich się łowić-celowo,a nie przy okazji.Może ktoś z was pomoże mi skutecznie je łowić,jakie przynęty,jakie wędzisko itp. z góry wielkie dzięki.Mysli
Odpowiedz
#2
Pierwsze pytanie to gdzie zamierzasz je łowić - jaka rzeka?
Odpowiedz
#3
Witam. Co do wędek jest na forum wątek w wędkach. Jest kika propozycji ale może po tym wątku jeszcze ktoś coś dołoży.


W tym roku też bede chciał połowić kleni i tak jak TY Darku jestem w tym " zielony " Usmiech
Odpowiedz
#4
Bystrzyca Lubelska,Wieprz i inne mniejsze rzeczki w okręgu Lublin.Kwadr
Odpowiedz
#5
Ja też zielony,zawsze omijałem te rybki,a teraz coś mi się odmieniło.Łowiłem je czsem,przez przypadek jako przyłówBezradny
Odpowiedz
#6
No i ja łowiłem ale kurcze nigdy sie na nie nie zasadzałem. Może koledzy podrzucą jakieś dobre informacje.
Odpowiedz
#7
Też się do nich przymierzam.W zeszłym roku namierzyłem klenie na odnodze Wisły,przy niskiej wodzie .
Odpowiedz
#8
a i ja będę śledził ten temat w tym roku tęż mam zamiar powalczyć z kleniami i jaziami.też nigdy specjalnie ich na spinning nie łowiłem.szczęścia będę próbował na Narwi i Omulwi .nie mam odpowiedniej wędki i doświadczenia oczywiście klenie łowiłem ale na grunt i z powierzchni mam na koncie kilkanaście sztuk pow 2kg.
może ktoś pomorze w doborze sprzętu będę łowił na szybkich rafach jak i na szybszych opaskach więc wklejanka chyba odpada, byłem dziś nawet w sklepie i co wpadło mi w oko to York Rapid Pro Spin 270/20 Cw 5-20g o szczytowej szybkiej akcji
Odpowiedz
#9