Shrap-Drakers Fishing Forum
WODERY & SPODNIOBUTY wasze uwagi przy zakupie
#1
Nie wiem czy był taki wątek Smutny

Na co zwracać uwagę przy zakupie?
Co polecacie?
O ile większy numer brać od rzeczywistego rozmiaru nogi?
Jakoś bardziej jestem za woderami niż spodniobutami(jajka się nie moczą podczas fali)

jestem laikiem jakby co Glupek
Odpowiedz
#2
(23-04-2011, 17:58)turkućpodjadek napisał(a): Jakoś bardziej jestem za woderami niż spodniobutami(jajka się nie moczą podczas fali)
Chyba raczej nie moczą się w spodniobutach HahaHaha
Odpowiedz
#3
mówiłem, że jestem laikiem Usmiech

chodziło mi o to(zdjęcia przykładowe)

[Obrazek: dan_bailey_wodery_breathable_waders.jpg]

[Obrazek: 0001053.jpg]
Odpowiedz
#4
Turkuć. Numer większe napewno a i dwa będą w porządku. Zdecydowanie łatwiej się je wciąga na nogi, a i jesienią grubsza skarpetka robi swoje.
Ja osobiście mam obecnie dwa numery większe niż normalne obuwie sportowe i bezproblemowo ( bez zbytniego zmęczenia tym faktem) w nich śmigam zostawiając daleko w tyle konkurencję Cwaniak ( kilku Drakersów wie o czym mówię i swoim świadectwem potwierdzą moje słowa HahaHahaHaha Prawda Krzyko ? HahaHahaHaha )
"...mam swoją pasję, która pozwala mi na świat patrzeć jaśniej..."

http://biebrzanskieikampinoskie.blogspot.com/ - czyli moje spotkania z Przyrodą
Odpowiedz
#5
Ja kupiłem taki rozmiar jak mam numer buta. Ani większe ani mniejsze Usmiech

Dziś 20'C i myślę że 2h dłużej i bym wykręcał koszulę, już była wilgotna, a o spodniach już nie wspomnę Usmiech (mowa o spodniobutach po pierś).

Ale jeden plus taki że wejdziesz tam gdzie inni nie wejdą. Dziś przechodziłem ciurek i o mało brakowało żeby woda mi się wlała. Kij w górę, aparat i kamizelka. Ale jaki przyjemny chłodek Jezyk_oko

Wodery też są dobre, ja używałem ich przy lekkim przyborze wody. Gdzie nie dało się wejść w zwykłych kaloszach
+ taki że są wygodniejsze

pozdrwaiam
C & R <center>Stworzony do wędkowania, zmuszony do pracy. <br><br>

www.miedzianaryba.pl